Musik

Jag måste än en gång konstatera..Jag är verkligen som lyckligast när jag får hålla på med något med musik att göra!

Hoppas det funkar ikväll också när jag ska fara och kolla på två snubbar som ska spela gitarr..Kan bli intressant..Jag har massor med läxor och borde städa klart mitt rum..Men som vanligt på sista tiden är jag bara såå trött =/..Nej nu måste ja ta mig själv i kragen och göra något åt mitt liv istället för att sitta i ett ostädat (säkert ohälsosamt) rum och äta chokladkex och tycka synd om mig själv!

Okej..Imorgon börjar mitt nya liv (för vadå, 60:onde gången kanske? (x )

Den här veckan köpte jag (sponsrad av pappa och fammo) två par nya skor! Ska sätta in bilder på dom nu också!


Jag är ganska nöjd med dem nog :)

Och här efter följer en bild på mej idag. Jag ser trött ut har smutsigt hår och är helt osminkad..Så här är den nakna sanningen..enjoy!



Dagens låt:Frida-Visa mig


Nu är det dags att städa! Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0