Fantastisk!

James Blunt var FANTASTISK! Jag rekomenderar verkligen att se honom live! WOW! Jag känner mig ännu uppspelt efter gårdagens konsert! Jag skulle inte ha kunnat ha en bättre alla hjärtans dag :) James kommer nu en lång period framåt vara min favoritartist ;)

Jag borde kanske fara oftare på konserter, för när jag vaknade idag var jag på gudomligt bra humör! Kunde inte sluta le :)

En anna grej som hände igår; jag gjorde ett test i den nyaste cosmopolitan (svenska då). Testet gick ut på att se om man är redo för ett förhållande. Till mig blev slutresultatet att jag borde ta en kärlekspaus. Det sades också att jag inte söker efter den rätte, utan jag säker efter någon som kan ge mig bekräftelse och som gör mig mindre ensam. Till på köpet står det att jag kanske mår dåligt över ett tidigare förhållande och letar efter nån som kan fylla det tomma hålet av saknad inom mig. Dom varnade mig också för att undvika fyllestrul bara för kickarna det ger..UPS..

Jag måste påpeka att jag aldrig annars brukar tro på såna här typer av test  , kanske inte det här heller. MEN det här testets svar var obehagligt sant! Jag har länge funderat varför jag gör som jag gör i kärlekssituationer och nu har det äntligen gått upp ett ljus för mig! Jag behöver verkligen bara en paus från kärlek just nu..Istället ska jag försöka "hitta mig själv".. Hur kliche' det än är så tror jag verkligen på att man inte kan älska någon annan innan man älskar sig själv!

här följer två bilder från igår: (som är jätte dålig kvalitet :( )






James Blunt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0