Mål För Februari

Mål för februari:

1.Börja ta för mig
-inte nöja mej med det nästbästa.Inte ursäkta mej för allt. Jag tar det jag vill ha ;)

2.Jag vill ha barn!
-Ärliga små kärlekspaket.. Men nej jag kommer inte skaffa barn nu i februari, men skulle gärna vara barnvakt eller nått. Barn är så underbara!

3.Blå naglar
-Måste skaffa nått snyggt blått nagellack. Det är såå sött.

4.www.bluebox.se
-Jag bara MÅSTE beställa den här urgulliga börsen! På den här sidan finns massor med andra jätte coola tips på lite annorlunda och speciella prylar och presenter. Jag råder verkligen alla att kolla in!

VILL HA! SKA HA!

5.Smycken som syns
-Färgglada, stora smycken vill jag ha i februari! Ett par utstickande örhängen kan ändra en hel outfit!


Mischa Barton

6.Bli vän med min kropp
-Måste bli nöjd med den kropp jag har och inte vara nojig och jämföra mig med alla andra. Jag är unik. :)

Dagens låt:Buck Cherry-Everything

Nu är det bara att hoppas att jag ska hinna med allt jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0