James Blunt ikväll!

Ikväll ska jag till Hartwall arenan på James Blunt konsert! Ska bli kul..Mamma kommer också dit så hoppas jag ser henne där också! Jag åker dit med Simon så jag tycker synd om honom som måste lyssna på mitt nånsensnack hela tågresan :P Kanske bäst att jag köper en tidning så kanske jag kan hålla tyst ibland..

Nu har jag bestämt mig för att jag måste göra något åt att jag tänker på för mycket onödit som bara gör mig nerstämd. Därför ska jag istället börja vara så upptagen med allt hela tiden att jag inte hinner tänka! Bra va? Måste ha varje dag fullbokad med saker att göra..Inte en ledig stund..Nu måste jag sluta skriva! Jag måste göra mig i ordning,städa,ringa mamma,äta,spela gitarr.....såå hejhej :D

I just have to get over you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0