Kärlek är knepigt

Vad är kärlek egentligen? Ibland undrar jag om jag nånsin har upplevt den "påriktit". Jag antar att jag i alla fall har haft den känslan, att jag inte vill vara utan den här personen, jag inte kan få nog av alla hans dofter,miner,röst och kropp. Men är det kärlek?

Jag har ett lite hata/älska förhållande till kärlek. För när den är som bäst så är allt bra. Inget kan gå fel. Men när det oturligt handlar om olycklig kärlek är det bland det absolut värsta som finns! Tänk att älska någon så himla mycket att man inte kan få nog av honom/henne, och bara få tomma blickar tillbaks. Hur många gånger har man inte suttit och tröstat och blivit tröstad av sina vänner när det kommer till kärleksbekymmer? Vilken otrolig tur att man har dom i alla fall! Annars skulle jag väl redan hoppat ner från en bro eller något. Nej fast kärlek kan vara tungt så är jag helt säker på att det finns någon där ute för var och en av oss.

"Vill du bli älskad, älska själv//Hekaton"



Dagens låt:Westlife-Mandy

Kärleksballad passar väl bra nu eller hur? :)

Puss, Kram och Kärlek//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0