Kvällsångest

Vad är det för fel på mig? Jag är jätte glad ena sekunden och den andra vill jag bara lägga ner mig och dö. Tänk om jag försöker lura mig själv att jag är glad fastän jag inte är det? Men det kan väl inte gå? Eller?

 Hursomhelst har jag just nu ikväll en deppkväll..jag tänker alltför mycket på sånt som är helt onödigt att tänka på! Varför ska jag gräva ner mig själv och göra mig på dåligt humör genom att tänka på nån jag inte kan få? Vi är vänner och det är jätte bra, jag ska vara nöjd! Men jag vet inte om jag är redo att vara "bara vän". Kan man vara vän med nån man ännu har känslor för? Eller har jag känslor för dig? Tänk om jag bara föreställer mig för att ha något att gnälla över :S..ÅNGEST! Varför vet jag ALDRIG vad jag vill och hur jag vill? Jag har påriktigt beslutsångest med allt! Till och med vilket cafe' jag ska gå på..Herreguu..Det kan ju inte vara normalt. Borde jag söka hjälp?
Äsh..Och jag som just hade lurat mig själv att allt skulle bli bra..Att jag skulle klara det här utan problem..

Jag får helt enkelt skylla på att det är kväll..Det hör väl till kvällar att inte vilja vara ensam?

Nej nu ska jag tänka på allt jag har istället för allt jag inte har! Nu borde jag sova och tagga ner lite..

Gonattkram :)

Jag klarar av att bara vara kompis med dig! varför skulle jag inte? Jag har klarat av värre och det här är mitt eget fel..As usual.

Och förlåt att jag bet dig idag Chrisse :S Det måste varit min indre demon som ville få ut sin ångets? Sorry att det gick ut över dig! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0