Partysugen!

Jag är på partyhumör! Har haft fullt upp hela dagen och nu är jag så uppspelt att jag bara vill festa och dansa! :D
Idag beställde Simon biljetter till oss till James Blunt konserten som är på lördag! :D Det ska bli jätte kul att se James live!

Livet känns jätte bra just nu! Fast jag har haft småotur hela dagen och stött mig mot alla hörn och kanter som kommit i min väg är jag glad! :)

Haha jag och Sara skulle på bio idag men kom en kvart försent så det blev inte av x) Vi for efter kebabbröd till Sara och gick hem till hennes pappa och såg på en film där istället :) Det var väl egentligen mysigare än att sitta i en kall biosalong..

Jag tror btw att jag allvarligt antingen håller på att bli döv eller så håller jag på att få koncentrationssvårigheter..Jag säger va? hela tiden..Kanske jag inte är så intresserad av vad andra säger? ;P Jag lever i min egna lilla värld :)

Dagens Låt:Bon Jovi-Make a memory


Keep getting better..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0