SOL <3

Nu har det varit sol i hela två dagar i rad x) Jag kan inte göra annat än le! Solen inverkar verkligen positivt på mitt humör, allt är helt enkelt underbart!
Igår var jag hela dagen med Tika! Vi var ute i solskenet och gick på isen (jag måste erkänna att jag var lite rädd). Men det gick jätte bra :D efter vår promenad passa de bra med papagallo glass (tre bollar of course ;) ) Här är några bilder från vår fina varma dag:



Den här dagen har varit lika underbar som gårdagen :) Har varit med Samira på cafe' och gym. Vi har haft en riktigt härlig dag :) Vi har planerat vår tågresa till Nykarleby som sker på torsdag. Vi kommer ha så kul! I just know it ;)

//Miss Sunshine

Kommentarer
Postat av: SantaSamira

lite samma tankar med bloggen idag, haha

2009-02-17 @ 20:42:33
URL: http://santasamira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0