Tell it like it is?

Vad ska man göra när man har en känsla av att man har gjort ett STORT misstag och nu vill rätta till det men det kanske är försent? När kärlek ännu till är inblandat blir det mer trubbel. Jag skulle bara vilja berätta precis varför jag har gjort som jag gjort, men tror du på mej och kan du förlåta mej och ge mej en till chans?

En dikt jag skrev just:

En andra chans?

Om jag säger som det är,
kommer du då le mot mej och säga att även du är kär?
Att du har saknat mej och är glad att jag äntligen har förstått?
Eller kommer du göra mitt liv ännu mer grått?
Snälla kära du,klipp inte mitt hjärta itu.
Jag vet att jag har dej sårat,
men jag har förstått nu och är beredd att göra allt jag kan för dej.
Vet du varför? Jo, jag älskar ju bara dej.


Dagens låt:Pussycat dolls-Stickwitu

Jag bara saknar dej så..

Kommentarer
Postat av: Lisen

Ida, mitt lilla barn. Jag hoppas personen förstår...



Jag älskar dig.



pkwIqfvQ&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=pgpkwIqfvQ&feature=related

2009-02-04 @ 11:31:49
Postat av: Lisen

Nytt försök:



pkwIqfvQ&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=pgpkwIqfvQ&feature=related

2009-02-04 @ 17:21:37
Postat av: Lisen

pkwIqfvQ" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=pgpkwIqfvQ

2009-02-04 @ 17:23:05
Postat av: mamma

Ok, vet inte om du får upp den sång jag vill ge dig, men här fungerar det inte. Därför ger jag den såhär:





Shirley Clamp - När kärleken föds



PUSS OCH KRAM MIN LILLA ÄNGEL!

2009-02-04 @ 17:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0