Älska frukt!

Har haft samhällslära prov idag. Det gick väl si sådär. :) Godkänt måste jag ju ha. Lr? Efter skolan var jag på stan och fixade lite saker ;) Resten av dagen har jag bara läst på psykologi! Har prov imorgon då.. Jag känner att jag bara MÅSTE få bra i det här provet! Den enda orsaken till min prestationsångest är att jag verkligen är intresserad av ämnet. Och då borde de väl vara lätt!? Men det känns som jag läser för lite..GAH! Jag förstör det för mej själv när jag stressar upp mej.
Varför skulle det gå dåligt? Jag har följt med på timmarna..Jag är smart..

Nu till "roligare saker" ;) Den som ännu inte har upptäckt NEKTARINEN måste bara smaka på den! Jätte gott! Skulle kunna äta mej sjuk på dem x) Saftigt och klottigt. Perfekt kombination!

FRUKT ÄR GOTT,DET PIGGAR UPP OCH MINSKAR SÖTSUG!


Finns inget dåligt med frukt! ÄT FRUKT! :D


Vackra färger också :)

Dagens låt:Rihanna-S.O.S

Please someone help me! =/ STRESS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0